fbpx

Gaultier Επικό φινάλε στο Παρίσι

Επικό φινάλε Gaultier στο Παρίσι

Με μια επίδειξη άκρως συναισθηματική και ένα φαντασμαγορικό φινάλε σε ύφος εορταστικό, το άλλοτε enfant terrible, ο Jean Paul Gaultier αποχαιρέτησε τον χώρο της μόδας ύστερα από 50 χρόνια, στις 22 Ιανουαρίου στο Παρίσι, στο Théâtre du Châtelet.

Της Μάνιας Μπούσμπουρα

Ήταν ένα επικό show, στο οποίο ο Jean Paul Gaultier, ένας από τους σημαντικότερους μόδιστρους του 20ου αιώνα, είπε αντίο στην υψηλή ραπτική. Παρουσιάζοντας πάνω από 200 κομμάτια, για τα οποία επαναχρησιμοποίησε παλιότερες δημιουργίες του, ο Gaultier χάρισε στους παριστάμενους μια επίδειξη που θα θυμούνται σε όλη τους τη ζωή. Το είχε δηλώσει/υποσχεθεί εξάλλου λίγο πριν μέσα από τα social media, πως η επίδειξη στο Théâtre du Châtelet θα ήταν ένα «πάρτι» για να γιορτάσει τις δεκαετίες του στη μόδα. Το show ήταν μια ρετροσπεκτίβα εμπνευσμένη από τα ρούχα που κυριάρχησαν κατά τη διάρκεια της καριέρας του, όπως η εμβληματική μαρινιέρα και το κωνικό μπούστο που φόρεσε η Madonna, αλλά διακρίνονταν και από την ποικιλομορφία που πρώτος ο Gaultier υποστήριξε τόσο σθεναρά στη μόδα. Το φινάλε ήταν αντάξιο της καριέρας ενός σχεδιαστή που στιγμάτισε τη μόδα δημιουργικά και καθιέρωσε την εκκεντρικότητα, την εξτραβαγκάντζα και τους σταρ στις πασαρέλες.

Ήταν ένα επικό show, στο οποίο ο Jean Paul Gaultier, ένας από τους σημαντικότερους μόδιστρους του 20ου αιώνα, είπε αντίο στην υψηλή ραπτική. Παρουσιάζοντας πάνω από 200 κομμάτια, για τα οποία επαναχρησιμοποίησε παλιότερες δημιουργίες του, ο Gaultier χάρισε στους παριστάμενους μια επίδειξη που θα θυμούνται σε όλη τους τη ζωή. Το είχε δηλώσει/υποσχεθεί εξάλλου λίγο πριν μέσα από τα social media, πως η επίδειξη στο Théâtre du Châtelet θα ήταν ένα «πάρτι» για να γιορτάσει τις δεκαετίες του στη μόδα. Το show ήταν μια ρετροσπεκτίβα εμπνευσμένη από τα ρούχα που κυριάρχησαν κατά τη διάρκεια της καριέρας του, όπως η εμβληματική μαρινιέρα και το κωνικό μπούστο που φόρεσε η Madonna, αλλά διακρίνονταν και από την ποικιλομορφία που πρώτος ο Gaultier υποστήριξε τόσο σθεναρά στη μόδα. Το φινάλε ήταν αντάξιο της καριέρας ενός σχεδιαστή που στιγμάτισε τη μόδα δημιουργικά και καθιέρωσε την εκκεντρικότητα, την εξτραβαγκάντζα και τους σταρ στις πασαρέλες.

Ήταν ένα επικό show, στο οποίο ο Jean Paul Gaultier, ένας από τους σημαντικότερους μόδιστρους του 20ου αιώνα, είπε αντίο στην υψηλή ραπτική. Παρουσιάζοντας πάνω από 200 κομμάτια, για τα οποία επαναχρησιμοποίησε παλιότερες δημιουργίες του, ο Gaultier χάρισε στους παριστάμενους μια επίδειξη που θα θυμούνται σε όλη τους τη ζωή.

Το είχε δηλώσει/υποσχεθεί εξάλλου λίγο πριν μέσα από τα social media, πως η επίδειξη στο Théâtre du Châtelet θα ήταν ένα «πάρτι» για να γιορτάσει τις δεκαετίες του στη μόδα. Το show ήταν μια ρετροσπεκτίβα εμπνευσμένη από τα ρούχα που κυριάρχησαν κατά τη διάρκεια της καριέρας του, όπως η εμβληματική μαρινιέρα και το κωνικό μπούστο που φόρεσε η Madonna, αλλά διακρίνονταν και από την ποικιλομορφία που πρώτος ο Gaultier υποστήριξε τόσο σθεναρά στη μόδα.

Το φινάλε ήταν αντάξιο της καριέρας ενός σχεδιαστή που στιγμάτισε τη μόδα δημιουργικά και καθιέρωσε την εκκεντρικότητα, την εξτραβαγκάντζα και τους σταρ στις πασαρέλες.
Στην έναρξη του φαντασμαγορικού σόου, η Paris Jackson έκανε το ντεμπούτο της στην πασαρέλα και στη συνέχεια η μία έκπληξη διαδεχόταν την άλλη:
η μούσα του Almodovar, Rossy de Palma, το είδωλο του σινεμά Beatrice Dalle, η πρώην Μις Γαλλία Iris Mittenaere ντυμένη με ένα φόρεμα στα χρώματα της γαλλικής σημαίας, αλλά και η Αμερικανίδα τραγουδίστρια Beth Ditto, όπως και η drag queen Conchita. Ο Boy George ερμήνευσε το τραγούδι της Amy Winehouse «Back to black» και εμφανίστηκε ξανά στο φινάλε του show μαζί με τον Gaultier. Στην πασαρέλα περπάτησαν συνολικά 120 μοντέλα κάθε ηλικίας, μεγέθους και φύλου. Οι νέες Irina Shayk, Jourdan Dunn και Bella Hadid περπάτησαν στο πλευρό των Farida Khelfa, Κaren Εlson και Estelle Lefébure, που μεσουράνησαν τις δεκαετίες ’80 και ’90.

Ο Gaultier εμφανίστηκε με μπλε ολόσωμη φόρμα και μοίρασε φιλιά όσο το ακροατήριο φώναζε ρυθμικά και παθιασμένα το όνομά του. «Η υψηλή ραπτική δεν πεθαίνει» είπε ο σχεδιαστής αργότερα θέλοντας να κάνει ξεκάθαρο ότι η αποχώρησή του από τις πασαρέλες δεν σηματοδοτεί και το τέλος της υψηλής ραπτικής.

Ήταν ένα επικό show, στο οποίο ο Jean Paul Gaultier, ένας από τους σημαντικότερους μόδιστρους του 20ου αιώνα, είπε αντίο στην υψηλή ραπτική. Παρουσιάζοντας πάνω από 200 κομμάτια, για τα οποία επαναχρησιμοποίησε παλιότερες δημιουργίες του, ο Gaultier χάρισε στους παριστάμενους μια επίδειξη που θα θυμούνται σε όλη τους τη ζωή. Το είχε δηλώσει/υποσχεθεί εξάλλου λίγο πριν μέσα από τα social media, πως η επίδειξη στο Théâtre du Châtelet θα ήταν ένα «πάρτι» για να γιορτάσει τις δεκαετίες του στη μόδα. Το show ήταν μια ρετροσπεκτίβα εμπνευσμένη από τα ρούχα που κυριάρχησαν κατά τη διάρκεια της καριέρας του, όπως η εμβληματική μαρινιέρα και το κωνικό μπούστο που φόρεσε η Madonna, αλλά διακρίνονταν και από την ποικιλομορφία που πρώτος ο Gaultier υποστήριξε τόσο σθεναρά στη μόδα. Το φινάλε ήταν αντάξιο της καριέρας ενός σχεδιαστή που στιγμάτισε τη μόδα δημιουργικά και καθιέρωσε την εκκεντρικότητα, την εξτραβαγκάντζα και τους σταρ στις πασαρέλες. Στην έναρξη του φαντασμαγορικού σόου, η Paris Jackson έκανε το ντεμπούτο της στην πασαρέλα και στη συνέχεια η μία έκπληξη διαδεχόταν την άλλη: η μούσα του Almodovar, Rossy de Palma, το είδωλο του σινεμά Beatrice Dalle, η πρώην Μις Γαλλία Iris Mittenaere ντυμένη με ένα φόρεμα στα χρώματα της γαλλικής σημαίας, αλλά και η Αμερικανίδα τραγουδίστρια Beth Ditto, όπως και η drag queen Conchita. Ο Boy George ερμήνευσε το τραγούδι της Amy Winehouse «Back to black» και εμφανίστηκε ξανά στο φινάλε του show μαζί με τον Gaultier. Στην πασαρέλα περπάτησαν συνολικά 120 μοντέλα κάθε ηλικίας, μεγέθους και φύλου. Οι νέες Irina Shayk, Jourdan Dunn και Bella Hadid περπάτησαν στο πλευρό των Farida Khelfa, Κaren Εlson και Estelle Lefébure, που μεσουράνησαν τις δεκαετίες ’80 και ’90. Ο Gaultier εμφανίστηκε με μπλε ολόσωμη φόρμα και μοίρασε φιλιά όσο το ακροατήριο φώναζε ρυθμικά και παθιασμένα το όνομά του. «Η υψηλή ραπτική δεν πεθαίνει» είπε ο σχεδιαστής αργότερα θέλοντας να κάνει ξεκάθαρο ότι η αποχώρησή του από τις πασαρέλες δεν σηματοδοτεί και το τέλος της υψηλής ραπτικής.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ